Najnowsze Wpisy

WaLeNTyNKi!!! Komentarze (1)
15. lutego 2004 12:52:00
linkologia.pl spis.pl

Wczoraj, jak wiadomo byl dzien 14 luty i Walentynki. To chyba oczywiste, gdzie bylam :) U mojego kochanego Misia :*. Ubralam sie w rozowy, obcisly sweterek i slodziutkie, blekitne dzinsy :) Aha, wczesniej wyslalam Stefciowi urocza karteczke z wierszem Slowackiego (kazalam przepisac go siostrze, bo ma ladniejsze pismo). A Stefcio dal mi czerwone roze! Teraz stoja sobie u mnie w pokoju w wazoniku :)

Bylo super (kolejny raz :)), tylko na koniec Stefcio mnie wkurzyl. Zaczal gadac cos o trojkacie, jakiejs ladnej kolezance i tym podobnych rzeczach? Czy on tak na serio? :( Czasami wydaje mi sie, ze nie traktuje mnie powaznie :(

 

cukiereczek17 : :

Nadchodza zmiany... Komentarze (5)
12. lutego 2004 16:48:00
linkologia.pl spis.pl

W moim zyciu wkrotce wszystko sie zmieni. Runa mury, zas do grodu wkroczy obca armia.

Wszystko zaczelo sie w sobote, kiedy to jak zwykle poszlam do Stefcia. Ten, zamiast podwinac mi bluzke i namietnie calowac me piersi, posadzil mnie na kanapie i powiedzial, zebym czekala. Czekalam wiec. Wkrotce przyszedl jakis klient, ziomal Stefcia i costam zaczeli gadac. Okazalo sie, ze przyniosl bialko. Stefcio do mnie "Sprobuj". Troche sie balam, bo nigdy wczesniej tego nie robilam, ale przeciez nie zawiode mojego ukochanego :) Poczatek byl okropny, wciagac to nosem, brrrr... Ale pozniej bylo zajefajnie, caly czas mi sie chcialo smiac i skakac i bawic sie. Niezla jazde mialam. Nastepnym razem wezme na techniawce, to dopiero bedzie!

Ale czuje, ze w naszym zwiazku cos jest nie tak. Stefcio nie ma dla mnie czasu, przez ostatni tydzien w ogole sie do mnie nie odzywal. Wtedy lezalam na lozku i patrzylam w sufit, jakby na suficie pisala zapowiedz mojego losu... Ale los moj zna tylko Bog :( Czy Stefcio ma jakas inna panienke za moimi plecami, czy co? :(

cukiereczek17 : :

Wredna szkola Komentarze (10)
29. stycznia 2004 22:50:00
linkologia.pl spis.pl

Jak ja nie cierpie szkoly! Wciaz tylko robia sprawdziany, widze tego idiote Fajfusa (co chwila znajduje sobie inna klientke, pala jedna) i jakby jeszcze tego bylo malo, dyrektorka mnie ochrzanila, bo sie mizialam pod szkola ze Stefciem (przyszedl po mnie, moj kochany :*). Pocieszenie znajduje tylko w lekturze Cosmo i sluchaniu Eminema, ktory jest po prostu odjechany na maxa!

cukiereczek17 : :

Glupia zima Komentarze (4)
23. stycznia 2004 14:15:00
linkologia.pl spis.pl

Jak ja nie cierpie zimy! Dzis bylo jakies -13 stopni! Jak tu normalnie funkcjonowac w takich warunkach?

Chcialabym, zeby juz byla wiosna, zebym mogla nosic krotkie spodniczki i zebym mogla chodzic ze Stefciem do parku i calowac sie na laweczce!

cukiereczek17 : :

malinka... Komentarze (4)
20. stycznia 2004 17:09:00
linkologia.pl spis.pl

Dzis Stefcio zrobil mi malinke. Co tym facetom sie w tym podoba? Nie dosc, ze teraz bede musiala chodzic w golfie, to jeszcze od tego mozna dostac raka!

cukiereczek17 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

natalia15 | twojarehabilitacja | fonia | maciek0441 | discounttrikots2016 | Mailing